در مرحله 3 بیماری کلیه می تواند معکوس شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در مرحله 3 بیماری کلیه می تواند معکوس شوددر مرحله 3 بیماری کلیه می تواند معکوس شود

بیماری مزمن کلیوی (CKD) بدان معنی است که تا از دست دادن غیر قابل برگشت از عملکرد کلیه و گلومرول وجود داشته است. با این حال، درمان طب سنتی چینی است که می تواند به بیماری های کلیوی تا حدی معکوس وجود دارد.

است یک روش سیستماتیک از طب چینی که رفتار بیماری های کلیوی از ریشه و آسیب کلیه معکوس تا حدودی وجود دارد.

1. درمان آلودگی خون

پس از سالها تجربه بالینی و تحقیقات، پزشکان ما کشف علت خون آسیب کلیه آلوده است. اگر آلودگی terpaia خون می تواند در زمان تمیز، صدمه به کلیه بیشتر ایجاد می شود. بنابراین، اولین قدم این است برای پاک کردن خون. در این روش درمانی ترکیبی از روش های مختلفی از تصفیه خون، مانند جذب ایمنی، hemofiltration و پلاسما. سموم مولکولی کوچک، متوسط ​​و بزرگ همه می توانند از بدن شما برداشته شده. علاوه بر این، درمان آلودگی خون همچنین می توانید برخی از مواد مغذی را برای بدن شما فراهم کند. این کار باعث ایجاد یک محیط داخلی خوبی برای بازیابی کلیه است.

2. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

هدف از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است بافت کلیه ترمیم زخم و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه را بهبود بخشیده است، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود. داروهای میکرونیزه دو کیف های پزشکی می باشد. با کمک دستگاه اسمز و مواد مخدر نفوذ موثر ممکن است موثر تر برای نفوذ شود آسیب مستقیم کلیوی. با خواص اتساع عروق خونی، جلوگیری از التهاب و لخته شدن، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی، از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی و تامین مواد مغذی، سلول های کلیه مجروح را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بسیاری را بهبود بخشد. در این روش درمانی بیش از شش هزار نفر در سراسر جهان تحت درمان است. اگر می خواهید سعی کنید این درمان، من باید برای آمدن به چین برای درمان.

درمان آلودگی خون و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها دو درمان منحصر به فرد در بیمارستان ما هستند. ما همچنین درمان های دیگر مانند مای کانگ مخلوط، حمام درمانی، حمام پا، طب سوزنی، بخار درمان و فتیلهگذاری درمان، و غیره درمان طب چینی می تواند مرحله 3 بیماری کلیه معکوس می باشد. داروهای غربی فقط نشانه ها را کنترل کنید. بنابراین انتخاب خوبی برای شما می باشد را به اتخاذ درمان طب چینی.

اگر شما علاقه مند در طب سنتی چینی می باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز E مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: